
xa0بافت خشن یعنی بوی عرق توی یک ماشین آفتاب خورده که سر سه راهی یک بزرگراه ، بین ده ها ماشین آفتاب خورده دیگر منتظر مسافر ایستاده و راننده اش xa0با راننده دیگری در حال بگو مگو است. من بافت خشن را برای روزهایی که میخواهم قدر آسایشم را بدانم در خاطرم نگه می دارم و سعی میکنم توی ماشین همیشه ادکلن مصرف کنم تا بوی بافت خشن نگیرد. xa0 پ.ن توی تاکسی نشستن و پست بلاگفا نوشتن هم چیز جالبی است!...
ادامه مطلب