
چیزی شبیه خلسه ای دلچسب. خوابی عمیق با چشم های باز! حالتی مثل پریدن و شناور شدن در xa0هوا و بعد از چند لحظه به آرامی فرود آمدن روی زمین. مثل وقت هایی که با چشم های بسته تاب میخوری و سرت را به عقب کشیده ای! حس و حال آخرین ماه از بهار هرساله من چیزی شبیه همین هاست، که خیلی دوست دارمش! و همین دوست داشتن همیشه مرا به فکر واداشته است که شاید بهار نیز محبوب من است. و چقدر خوب که دلارام در همین ماه خوب و صبور به جمع ما پیوست. پ.ن دلارامم دیشب سه ساله شد. بلاگفای گرامی امکان لینک به بلاگ بیان را نمیدهد...
ادامه مطلب